43 napos kihívás - 3. nap


Sziasztok csillagok!

Forrás: Pinterest
A harmadik napi kihívást meglepően könnyen és gyorsan "letudtam". Egy ideig gondolkodtam azon, hogy mi legyen az írás tárgya, de aztán végig gondoltam, hogy telik egy napom.

Nem kellett sokáig agyalnom, mert az egyik reggeli szokásomra esett a választásom. Azonban arra is rádöbbentem, hogy a hozzáállásom szinte napról-napra változik ezzel a dologgal kapcsolatban. Így aztán nem volt nehéz ugyanolyan utálattal beszélnem róla, mint amekkora imádattal.

A feladat:

HARMADIK NAP:
Írj valamiről, amit szeretsz, majd írd át úgy, mintha gyűlölnéd!

Mi lehet az a szokás? 

Katt tovább! ;)



Szeretem, azaz én hétfő reggel

A kávé a legjobb dolog a világon. Nélküle a reggel egész egyszerűen nincs! Nem létezik! Ha nem dönthetem magamba a mézzel ízesített, tejjel felöntött fekete istenajándékát, akkor a fejem tizenegy körül már sajog, amitől ingerlékenyebb leszek. Szóval az egész napom annyit ér, hogy bátran kijelenthetem: többet adtam volna ma a világnak, ha ágyban maradok.

Értem én, hogy tea így és tea úgy. Az is nagyon finom. A kávé után. Mert, hogy azt nem helyettesíti, az hétszentség.

A napi adagom nagy átlagban kettő, de megfogadtam, hogy egyre csökkentem és képzeljétek, néhanapján még sikerül is betartanom! :D

Forrás: Pinterest
Gyűlölöm, azaz én péntek reggel

Undorító, fekete lötty. Ennyi erővel folyékony kátrányt is ihatnék. Ha bemesélném magamnak, hogy attól éberebb leszek, akkor biztos az is lennék. Éljen a placebo!

Ja, hogy azt mondom magamnak, hogy már csak ízéért is megéri? Te idióta, tele nyomod édesítőszerekkel, aztán ráöntesz félbögrényi rizstejet! Mégis mennyi marad az úgynevezett „ízéből”?Tudtátok, hogy a legdrágább kávé egy állat ürülékéből van? Most komolyan??!!

Ha mindez nem lenne kellőképpen undorító és kiábrándító, akkor kérlek benneteket, használjátok végre egyszer értelmes dologra is a netet és üssétek be, hogy mik a mellékhatások!

Igyál teát!


Ti miről írnátok ebben a feladatban? Mi az, amit nagyon szerettek, mégis képesek vagytok gyűlölködő szavakat is mondani róla? Meséljétek el kommentben! ;)

2 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon poén volt! XD
    Nekem erre a napra semmi ötletem nem volt, így ugrottam benne jó nagyot XD
    Igazán lelkiismeretes vagy, hogy sorban haladsz a napokkal. XD
    Mondjuk jobban belegondolva az ágyamról írnék ilyesmit. :DD

    Moro

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült megnevettettem! ;)
      Úgy gondoltam, ha már nem naponta csinálom, akkor legalább a sorrendet tartsam meg. Bár még sok van hátra, úgyhogy ki tudja mi lesz :D
      Alig várom, hogy olvashassam a te írásodat is! :)

      Henna

      Törlés