The Little Owl Award

Sziasztok csillagok!

Még éppen csak felocsúdtam a Tea Break Award díj átadását követő örömmámorból, már érkezett is egy újabb díj, a The Little Owl Award. Ez a legcukibb díj, amit valaha kaptam! :D



A megtiszteltetés Rigó Esztertől érkezett, aki emlékeim szerint az első rendszeres olvasóm is volt, szóval külön megmelengette a szívemet, amikor láttam, hogy ő volt az ajándékozó. Ha ide kattintotok, akkor elolvashatjátok az ő válaszait a feltett kérdésekre.

Ha kíváncsi vagy a díjjal járó feladat részleteire, katt tovább! ;)

Szabályok:

1. Helyezd el a díjat az oldaladon!
2. Linkeld azt, aki jelölt téged!
3. Jelölj Te is blogokat a díjra!
4. Értesítsd a jelölteket a díjról!
5. Válaszolj a feltett kérdésekre!
6. Tegyél ki egy zenét, ami szinte szóról szóra leír téged!



Eszter kérdései:


1. Rajzolj valamit gyorsan Paintben vagy Photoshopban.
2. Egy sorozatban minek kellene történnie, hogy utána abbahagyd a nézését?
3. Mi a véleményed a felnőtt színezőkről?
4. Ha nevelőszülőknél élnél, meg akarnád találni a vérszerinti szüleidet?
5. Mindig is tetszett a neved, vagy meg akarod még változtatni?
6. Hogyan kezeled a konfliktusokat? Rosszul érint, vagy hamar megoldod?
7. Ki az, akivel nagyon szeretnél találkozni a blogolásból megismert emberek közül?



Válaszaim:

1. Néha elszórakozgatok a paint 3D-vel, de ritkán születnek világmegváltó alkotások. xD



2. Talán erről még nem esett szó, de sorozatfüggő vagyok, úgyhogy erre elég nehéz válaszolnom, mert nem vagyok túl finnyás. Általában akkor hagyok abba egy sorozatot, ha egyszerre túl sok évadot darálok be és egész egyszerűen túladagoltam magam belőle. Olyankor hajlamos vagyok akár egy teljes évre félretenni. Addig legalább lemegy még egy évad és nem kell hétről hétre várnom a részeket egymás után. :D

3. Imádom. Kikapcsol, megnyugtat. Pont most kaptam szülinapomra egy falinaptárat, aminek az egyik fele színező. Tűfilccel szeretek színezni, mert szerintem sokkal könnyebben és szebben lehet vele alkotni, de most gondolkodom azon, hogy merész leszek és ceruzával esek neki a naptárnak.

4. Hűha. Nyilván nem tudhatom, hogy milyen érzés lehet így felnőni, vagyis azt sem tudhatom, hogy milyen ember vált volna belőlem. Így tudatlanul azt mondom, hogy persze, hiszen jó lenne megtudni, hogy miért mondtak le rólam.
5. A valódi nevem Helga. Szerintem elég különleges és bár német származású és a német nyelv és kultúra sem vonzott túlságosan soha, ennek ellenére szeretem a nevemet és nem tudok olyan élethelyzetet elképzelni, amikor arra kényszerülnék, hogy megváltoztassam. Na jó, esetleg ha kém lenne belőlem, akkor.

6. Igyekszem higgadtan kezelni, de őszintén szólva meglehetősen lobbanékony vagyok. Persze amilyen hamar fellobban bennem a láng, olyan hamar ki is alszik, szóval ez nálam nem egy tartós állapot. Viszont pozitív tulajdonságom, hogy ismerem és tudom is alkalmazni a varázsszót: "Sajnálom." Sokan pont erre képtelenek sajnos.

7. Hűha! Ez egy nehéz kérdés. Régebben, amikor nem saját blogon publikáltam, akkor az adminokkal évente párszor összefutottunk és azok nagyon-nagyon pozitív élményként maradtak meg bennem, úgyhogy azt hiszem, minden hasonló találkozás miatt izgatott lennék. Ha mindenképpen választanom kell egy személyt, akkor Szatti lenne az, mivel az általa vezetett blog már hosszú évek óta kihúz az ihlethiány mocsarából. <3

A zeném:

Igazából hangulatfüggő, hogy éppen milyen stílusú zenét szeretek hallgatni, mert én ilyen téren is mindenevő vagyok. Amikor azonban megláttam a kérdést, az első szám ami beugrott ez volt:



Jelöltjeim:

Úgy döntöttem, hogy meghatározok magamnak egy limitet, egy maximumot, így véletlenül sem eshetek abba a hibába, hogy minden blogot felsorolok, akikkel linket cseréltem. Továbbá arra is igyekeztem figyelni, hogy olyan személynek ne adjam tovább, aki már megkapta. Előre is bocs, ha ez nem jött össze!

Mivel az egyik kedvenc számom a négyes, ezért négy blognak szeretném tovább küldeni ezt a cuki díjat:


A kérdéseim:

Arra gondoltam, hogy ezúttal olyan kérdéseket teszek fel, amelyekben megnevezek két dolgot, nektek pedig ki kell választani az egyiket és meg kell indokolni, hogy miért pont emellett döntöttetek. A kis "játék"akkor a legizgalmasabb, ha nem gondolkodtok sokat a válaszon, hanem inkább egyből rávágjátok, amit gondoltok. Ilyenkor néha én is meg szoktam lepődni a válaszaimon, talán nektek is hasonló élményt nyújtanak majd! Ha nem, kérlek, akkor is bocsássátok meg ezt a kis játékot nekem. :D

1. Film vagy sorozat?
2. Kávé vagy tea?
3. Hold vagy nap?
4. Hajó vagy repülő?
5. Megtervezett vagy spontán cselekvések?
6. Olvasás vagy írás?
7. Kutya vagy macska?

Köszönöm Eszternek még egyszer a remek díjat!

6 megjegyzés:

  1. Hi! :DD
    Júj, de örülök, hogy ismét gondoltál rám!! :D
    Naygon szépen köszönöm! :3 LAssan neki is fogok a kitöltésnek! :D

    Moro

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ez nem is volt kérdés! ;)
      Kíváncsian várom a válaszaidat. :)

      Törlés
    2. Végre eljutottam oda, hogy megcsináljam, de ha nem haragszol érte, a Puszedlire tettem fel. ^^

      Törlés
    3. Dehogy haragszom! :D Igyekszem minél hamarabb elolvasni a válaszaidat. És még egyszer köszönöm, hogy elfogadtad a díjat. :)

      Törlés
  2. Hali! Uh, ezer köszönet a díjért, neked pedig gratula hozzá! ^^ :D

    Jolt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! :D És nagyon szeretem az írásaidat, úgyhogy egyértelmű volt, hogy benne leszel a négyesben. :D
      Henna

      Törlés